19.01.2011

Çocuğun Meleği

Çocuğun Meleği

   Doğucak çocuk doğumdan bir gün önce Allah ile görüşür. Bebek;

- Allahım Dünya'ya gideceğim ve orada ne yapacağımı bilmiyorum.

- Ben senin için bir melek yarattım ve o seninle ilgilenecek.




- Allahım onların dilini bilmiyorum. Onlarla nasıl anlaşacağım ?

- Senin için yarattığım melek, sana sabırla onların dilini öğretecektir.

- Allahım Dünya'da duyduğum kadarıyla çok kötülükler varmış. Onlarla nasıl

  başa çıkacağım bilemiyorum.

- Senin için yarattığım melek, seni canı pahasına kötülüklerden
   koruyacaktır. Merak etme.

- Allahım sana tekrar nasıl döneceğim?

- Senin için yarattığım melek, bana nasıl döneceğini sana anlatacaktır.

    Derken Melekler gelir ve Dünya'ya gitme zamanının geldiğini söylerler ve
çocuğu Allah'ın huzurundan götürürlerken bebek tekrar sorar;

- Allahım benim için yarattığın meleğin adı ne?

 Adının önemi yok ama sen ona ANNE diyeceksin. Alıntı

sevgi ve saygılarımla Melek Annelerimize ithaf olunur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder